Termékvisszaküldés
Elállás
A Fogyasztót a termék kézbesítésétől számított 14 napos indoklás nélküli elállási jog illeti meg. Az elállási jogát az erre vonatkozó Elállási Nyilatkozat kitöltésével gyakorolhatja, melyet a megrendelése leadását követően kapott visszaigazoló automatikus e-mail mellékletében találhat meg, valamint ebből a menüpontból is letölthető . Ha a termék sérülésmentesen kerül visszaküldésre, abban az esetben a teljes vételár visszatérítésre kerül. Elállás esetén a termék visszaküldésének közvetlen költségét a vásárlónak kell viselnie.
Elállás esetén a termék(ek) átvételének helyszíne: 1039 Budapest, Pünkösdfürdő u. 52.
Elállási szándék esetén az Elállási Nyilatkozat kitöltésével és annak a weboldalon feltüntetett e-mail címre történő eljuttatásával kell jelezni az Eladó felé az igényt , aki ezután felveszi a kapcsolatot a vásárlóval.
További kérdés esetén az alábbi elérhetőségek állnak rendelkezésre:
E-mail: info@zoyahomeinterior.hu
Mobil: +3630/5260960
Panaszbejelentés
Panaszbejelentő űrlap kitöltésével- amely letölthető ebből a menüpontból - és a weboldalon feltüntetett e-mail címre történő eljuttatásával lehet panaszt bejelenteni.
Az Űrlapot a számlán szereplő adatokkal kell kitölteni, valamint fel kell tünetni az érintett termék megnevezését, cikkszámát.
Részletesen le kell írni, hogy milyen panasz merült fel a termékkel kapcsolatban.
A Panaszbejelentő Űrlap mellé szükséges csatolni a terméken keletkezett hibáról készített fotót, melyről közelebbi és távolabbi felvételt is célszerű készíteni.
A panasz beérkezését követően Eladó a legrövidebb határidőn belül megvizsgálja a problémát, szükség esetén egyeztet a gyártóval, ebből kifolyólag több napot is igénybe vehet a panasz megválaszolása. A válaszadás határideje: 30 nap.