Szállítási információk
Rendelkezésre álló szállítási mód:
Házhozszállításra és személyes átvételre is van lehetőség. Raktárunk elérhetősége, ahol átveheti rendelését: 1039. Budapest, Pünkösdfürdő u. 52., ahol kizárólag előre egyeztetett időpontban tudjuk kiszolgálni vásárlóinkat. Időpont egyeztetése telefonon vagy írásban történhet a webshop elérhetőségein.
- Csomagonként max 40 kg-ig a házhozszállítás Futárszolgálattal történik. melynek szállítási díját a webáruház automatikusan kiszámolja és feltünteti a Kosár tartalmán belül a Szállítási mód - GLS házhozszállítás sorban.
- 40 kg -ot meghaladó rendelések Bútorszállító céggel kerülnek kiszállításra.
A csomag összeállítása után átadásra kerül a Szállító felé, mellyel egyidőben e-mailben megtörténik a vevő tájékoztatása a feladott csomag tartalmáról a szállítást végző cég megnevezésével. A csomag eladó részéről történő átadását követően a szállító cég felveszi a kapcsolatot a vásárlóval és tájékoztatja a szállítás várható időpontjáról.
Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy a csomag Szállítótól történő átvételekor ellenőrizzék annak tartalmát, hogy a csomag tartalmazza-e a megrendelt árut hiánytalanul és sérülésmentesen.
Kárbejelentési Űrlap kitöltése szükséges a csomag Szállítótól történő átvételkor a csomagszám feltüntetésével, amennyiben a csomagoláson sérülést tapasztal és célszerű erről fotót készíteni és elküldeni az alábbi e-mail címre:
karugyintezes@gls-hungary.com
Abban az esetben, ha átvételkor nincs lehetőség a rendelés ellenőrzésére, kérjük, hogy azt az átvételtől számított 72 órán belül tegyék meg, mivel a Futárszolgálat működési szabályzata szerint az átvételtől számított 3 munkanapon belül fogadnak kárigény bejelentést. Káreseménynek minősül, ha a csomag a gondatlan, szakszerűtlen kezelésből adódóan megsérül, részlegesen vagy teljesen elveszik vagy megsemmisül.
A kárigény benyújtásától számított 30 napon belül a Szállító rendelkezésére kell bocsátani a kártérítés jogalapjának , illetve a kár mértékének megállapításához szükséges dokumentumokat, bizonyítékokat, ellenben a Szállító a kárigényt az addig rendelkezésre bocsátott vagy egyébként rendelkezésre álló dokumentumok alapján bírálja el.